Kam na výlet, Vaše turistické tipy na výlet

    
    
Dnes je Neděle 15. září 2019 svátek slaví Jolana, zítra Ludmila
Prachov
Kopaniny
Pernštejn
Poledník

Reklama



Přihlášení
jméno:
heslo:

>> registrace <<

zapomněli jste heslo?

Náhodný obrázek


rozhledna Štěpánka
typ: Rozhledna
okres: Jablonec nad Nisou



Kolín
typ: Město
okres: Kolín



Babiččino údolí
typ: Skanzen
okres: Náchod



Les Království
typ: Přehrada
okres: Trutnov



Košumberk
typ: Zřícenina
okres: Chrudim




Seznam táborových her : psycho hra

 běhací (101)  do vlaku (1)  biologická (13) 
 stolní (33)  házení kamínky (26)  bojová (75) 
 házení míčem (120)  házení šipkami (20)  házení vším možným (24) 
 herecká (42)  honička (44)  inteligentní (85) 
 s kuličkami (11)  na plavidlech (18)  na pochodu (41) 
 noční (33)  obratnostní (108)  odhadovací (10) 
 ojedinělá (107)  orientační (44)  papírková (27) 
 poslepu (87)  postřehová (92)  pouťová atrakce (17) 
 praktická (22)  pro pobavení (27)  psycho hra (7) 
 se slovy (54)  smyslová (50)  sportovní (17) 
 taneční (13)  umělecká (29)  úpolová (63) 
 vědomostní (15)  vodní běhání (13)  vodní (59) 
 výlet pro předškoláky (5)  zimní (19)  zimní sportování (11) 
 zručnostní (16) 
1. Hračky
Typ hry: psycho hra
Počet hráčů: skupinky
Trvání hry: 120 min
Místo hry: kdekoli
Pomůcky: hračky

Kdo vložil:

Tuma
Popis: Večer poeticky laděný, vzpomínkový, rozhodně však nemusí být sentimentální. Pár dní před uskutečněním upozorněte účastníky, aťs seboupřinesounejmilejší hračku z dětství. V určený večer pak každý svou hračku představí. Co to je, k jakému účelu sloužila, od koho ji dostal, jaké s ní má zážitky, případně jaké má jméno atd. Na vlastním projevu účastníka se pozná, jak je citlivý, jaká ho váží pouta k dětství, jak silný vztah má ke svému okolí. Všichni účastníci by se pak měli zapojit do analýzy každého a pomoci mu odhalit, jak se ostatním jeví. Závěr večera j e vyplněn hrou-rozhovorem hraček, vedený účastníky. Hráči se rozdělí do skupinek, vymyslí si krátký příběh, rozdělí role hračkám a posléze improvizují. Hra skýtá mnoho možností, nápadů a pobavení -vše záleží na nápaditosti a fantazii účastníků.
2. Kdo je kdo?
Typ hry: psycho hra
Počet hráčů: dohromady
Trvání hry: 30 min.
Místo hry: kdekoli
Pomůcky: tužky, papíry

Kdo vložil:

Sugar
Popis: Hráčům položíte soubor otázek, na které písemně odpovědí. Potom se postupně přečtou odpovědi každého hráče a všichni hádají, čí odpovědi to jsou. Je dobré jednotlivé odpovědi očíslovat, aby při vyhodnocovaní nevznikl chaos. Za každého uhodnutého se počítá bod. Správné odpovědi se zveřejní až na konci. Kdo získá nejvíce bodů, má relativně dobrou schopnost vcítit se do vnitřního světa druhých. Příklad otázek: -   Kdyby sis měl zvolit zaměstnání, jaké by to bylo? -   Co by si udělal s milionovou výhrou? -   Které tři věci by sis s sebou vzal na pustý ostrov? -   Kdyby si se musel přeměnit na zvíře, jaké by sis vybral? -   Kterou hudební skladbu by sis rád v klidu poslechnul? -   Které jídlo by sis objednal v luxusním podniku? -   Která skutečná známá osoba (živá nebo mrtvá) je ti velmi sympatická? -   Která lidská vlastnost se ti velmi příčí? -   Kdybys měl delší dobu žít v jiné zemi, kterou by sis vybral? -   Jaké máš osobní přání?
3. Konfrontace
Typ hry: psycho hra
Počet hráčů: dohromady
Trvání hry: 45 min
Místo hry: kdekoli
Pomůcky: tužka a papír

Kdo vložil:

Denisa
Popis: Každý musí předložit komukoliv dvě otázky, každý musí odpovědět. Otázka a odpověď se boduje. Po vyhodnocení vyjde najevo, který člen kolektivu je nejagresivnější a nasbíral nejvíce bodů. Hodnocení: 0 bodů otázka zbytečná, povrchní, odpověď vy- hýbavá, povrchní 1  bod
4. Měřítka hodnot
Typ hry: psycho hra
Počet hráčů: jednotlivci
Trvání hry: do 45 min
Místo hry: místnost
Pomůcky: papír a tužka pro každého

Kdo vložil:

Maggie
Popis: Hráčům předložíme nebo nadiktujeme 20 hodnot: přátelství, mír, pravda, moudrost, vlast, příroda, svoboda, láska, rodina, krása, znalosti, legrace, obliba, pocit, jistoty, zajímavá práce, odvaha, odpovědnost, inteligence, smích, úspěch. Z těchto (nebo z libovolných jiných, záleží na vás) si každý hráč vybere 15 hodnot, které považuje za nejdůležitější. Pořadí by alespoň přibližně mělo vyjadřovat důležitost, kterou vybraným hodnotám přikládá. Poté se hráči spojí do dvojic a ze svých vybraných patnácti vyberou 12a opět je seřadí. Dvojice se pak spojí do čtveřic,., podle počtu lidí, až zůstane posledních pět hodnot, které se opět seřadí podle důležitosti. Takto získané pořadí pak bude měřítkem hodnot všech hráčů. Poznámka: rozdílné názory by si měli hráči vysvětlovat a vyvracet, měli by se přesvědčit, hra není parlament, aby v ní rozhodovalo hlasování.
5. Minikvíz
Typ hry: psycho hra
Počet hráčů: dohromady
Trvání hry: 15 min.
Místo hry: kdekoli
Pomůcky: papíry, tužky

Kdo vložil:

Maggie
Popis: Zadání Úkolč.l Seřaďte následující zvířata podle oblíbenosti: Kráva Tygr Ovce Kůň Opice Úkol č.2 Napište jedno slovo (vlastnost), která je charakteristická pro následující: Pes Kočka Krysa Káva Oceán Úkol č.3 Myslete na někoho, koho znáte (a kdo vás také zná), které můžete přiřadit k následujícím barvám. Jedna osoba se nesmí opakovat u více barev. Žlutá Oranžová Červená Bílá Zelená Ř,ešení Úkolč.l Pořadí zvířat ukazuje vaše životní priority: Kráva znamená kariéru. Tygr znamená hrdost. Ovce znamená lásku. Kůň znamená rodinu. Opice znamená peníze. Úkol č.2 Popis psa značí vaší vlastní osobnost. Popis kočky značí osobnost vašeho partnera. Popis krysy značí osobnost vašeho nepřítele. Popis kávy ukazuje váš vztah k sexu. Popis oceánu značí váš život. Úkol č.3 Žlutá - někdo, kdo na vás nikdy nezapomene. Oranžová - někdo, koho můžete považovat za svého opravdového přítele. Červená -někdo, koho opravdu milujete. Bílá - spřízněná duše. Zelená - osoba, kterou si budete pamatovat po zbytek vašeho života.
6. Modré kostky
Typ hry: psycho hra
Počet hráčů: dohromady
Trvání hry: 30 min.
Místo hry: kdekoli
Pomůcky:

Kdo vložil:

Larry
Popis: Představte si, že jste vědecký tým, zkoumající odvrácenou stranu Měsíce. Právě jste v jednom malém kráteru objevili 20 velkých modrých kostek. Každá má hrany asi metr dlouhé, 18 jich je seřazeno do obdélníku 3x6, dvě stojí bokem. Je na vás, aby jste se rozhodli, co budete dělat dál. Teďhráči popisují, co by v dané situaci dělali. Vedoucí hry jim oznamuje výsledky jejich činností podle těchto pravidel: Kostky jsou neprůhledné, nerentgeno-vatelné, elektromagnetické záření přes ně neproniká. Když se však někdo nějaké kostky dotkne, hodí do ní kamenem, pokusí se ji podkopat tak, aby klesla, nebo na ni jinak mechanicky působí, kostka zmizí bez toho, že by po sobě zanechala jakoukoli stopu. Když hráči pokoušejí působit naráz na všechny kostky (např. nad kráterem postaví halu a zkoušejí ji naplnit nějakým plynem), vedoucí může nechat kostky mizet jednu po druhé, nebo se může pokusit hráčům činnost nějak nenápadně vymluvit. Kostky kromě mizení nevykazují žádnou aktivitu, mají teplotu okolí, nezáří (i když záření odrážejí) ani nemění svoji polohu. Hra trvá, dokud hráči nezlikvidují všechny kostky, nebo dokud s nimi nepřestanou experimentovat. Vysvětlení (uvede se po skončení hry jako jedno z možných): Mimozemská civilizace, která zkoumala sluneční soustavu zjistila na Zemi známky inteligence, ale i jistý sklon ničit to, čemu nerozumí (kácení pralesů, pokusy na nenarozených lidech, ... ). Proto sestrojila jakési testovací zařízení, s jehož pomocí zjistila, zda se technický pokrok (možnost přistání na Měsíci) nerozvíjí nebezpečně rychleji oproti úctě k neznámému a nepoznanému. Když tento test dávali skupině Američanů, kteří předtím absolvovali heuristický kurz (obsahoval něco z logiky, obrazotvornosti, metodologie objevování, ochranářství a kultury), tito dokázali odejít od skupiny kostek po zmiznutí první z nich. To, kolik kostek zůstane, je jakýmsi ukazatelem, nakolik má daná skupina vyvinutý cit pro neznámo.
7. Senát
Typ hry: psycho hra
Počet hráčů: 20 lidí
Trvání hry: 2 hodiny
Místo hry: místnost
Pomůcky:

Kdo vložil:

Penny
Popis: Místnost se zatemní, pustí se relaxační hudba a hráči se sesednou do štrúdlu. Načež šéf diskuse vážným hlasem pronese úvod a téma, na které se bude hovořit. Téma je formulováno jako otázka, na kterou je možno odpovědět ano nebo ne. Po přečtení úvodu mají všichni asi 5 minut na rozmyšlenou, během kterých se posadí doprava nebo doleva, podle svého názoru. Pak v jednom průchodu všichni zdůvodní, jak a proč se rozhodli, a nastává dlouhá diskuse. Je to velice vážná hra.


Všechna práva vyhrazena. © 2006-2014 www.kam-na-vylet.cz
TOPlist