Kam na výlet, Vaše turistické tipy na výlet

    
    
Dnes je Úterý 25. června 2019 svátek slaví Ivan, zítra Adriana
Broum. stěny
Mumlava
Poledník
Loučná Hora

Reklama



Přihlášení
jméno:
heslo:

>> registrace <<

zapomněli jste heslo?

Náhodný obrázek


Trasa paličatá
typ: Stezka - obecně
okres: Žďár nad Sázavou



Alexandrova rozhledna
typ: Rozhledna
okres: Blansko



vysílač na Černé Hoře
typ: Technická památka
okres: Trutnov



Velké Losiny
typ: Zámek
okres: Šumperk



zámek Nové Město nad Metují
typ: Zámek
okres: Náchod




Seznam táborových her : noční

 běhací (101)  do vlaku (1)  biologická (13) 
 stolní (33)  házení kamínky (26)  bojová (75) 
 házení míčem (120)  házení šipkami (20)  házení vším možným (24) 
 herecká (42)  honička (44)  inteligentní (85) 
 s kuličkami (11)  na plavidlech (18)  na pochodu (41) 
 noční (33)  obratnostní (108)  odhadovací (10) 
 ojedinělá (107)  orientační (44)  papírková (27) 
 poslepu (87)  postřehová (92)  pouťová atrakce (17) 
 praktická (22)  pro pobavení (27)  psycho hra (7) 
 se slovy (54)  smyslová (50)  sportovní (17) 
 taneční (13)  umělecká (29)  úpolová (63) 
 vědomostní (15)  vodní běhání (13)  vodní (59) 
 výlet pro předškoláky (5)  zimní (19)  zimní sportování (11) 
 zručnostní (16) 
1. Bloudění po krajině
Typ hry: noční
Počet hráčů: všechny skupinky
Trvání hry: okolo 5 hodin
Místo hry: blízké okolí (10 km)
Pomůcky: šátky, bezpečnostní obálka

Kdo vložil:

Leroy
Popis: Každá skupinka se odveze autem na nějaké místo (mají zavázané oči). Začne se jim měřit čas a jejich úkolem je co nejrychleji se dostat zpět do tábora. Do zapečetěné obálky se jim pro jistotu dá pravá mapa, do normální obálky mapa slepá (to je jenom žert, je tam prázdná čtverečkovaná síť). Pak ještě dostanou čokoládu. Je to výborné na utužení kolektivu, lidé si dobře popovídají, pomůžou při chůzi.
2. Bludička
Typ hry: noční
Počet hráčů: skupina a jeden
Trvání hry: do 60 min
Místo hry: nejlépe les
Pomůcky: baterka

Kdo vložil:

Meg
Popis: Hraje se v terénu po setmění. Hráč představující bludičku má v ruce baterku a rozsvítí ji teprve v určité vzdálenosti od ostatních hráčů-lovců. Ti pak vyráží za světlem a snaží se bludičku chytit. Bludička však světlo po 3 sekundách zhasíná a prchá pryč potmě. Čas od času (asi po 1-2 minutách) musí bludička vždy bliknout. Lov pokračuje až do chycení bludičky, vypršení časového limitu či rozednění.
3. Bludičky
Typ hry: noční
Počet hráčů: dohromady
Trvání hry: 60 min
Místo hry: (nepříliš) členitý terén
Pomůcky: baterky, papíry, tužky

Kdo vložil:

Patricia
Popis: Několik bludiček (instruktorů či jiných dobrovolníků) uteče do lesa, ostatní j e budou honit. Lovci nesmí použít baterky, bludičky občas bliknou. Když se někdo dotkne bludičky, bludička vydá podpis a má minutku na zmizení. Vítězí ten, kdo uloví nejvíc bludiček (podpisů). Pozor na bezpečnost, v lese jsou větve, nemělo by se běhat moc rychle. Když jsem lovil bludičky já, ulovil jsem jednu malou bludičku a pořádný šrám u oka.
4. Boj o praporky
Typ hry: noční
Počet hráčů: dvě skupiny 9-15
Trvání hry: 45 min
Místo hry: les, pole
Pomůcky: baterky, praporky

Kdo vložil:

Rajče
Popis: Čtverec 20x50 m obsahující praporky je ohraničen baterkami. Obhájci 20m od čtverce se šátky na hlavách hájí čtverec před útočníky, kteří chtějí sebrat praporek. Nejednou se může vzít pouze jeden. Dotekem zajatý vrátí praporek zpět.
5. Garp
Typ hry: noční
Počet hráčů: všichni
Trvání hry: 3 hodiny
Místo hry: okolní vesnice
Pomůcky: ručníky, vstupenky

Kdo vložil:

frkotik
Popis: Slavný zpěvák Garp pořádá několik (6) koncertů. Každý hráč dostane vstupenky na všechny z nich. Je známo, v kolik hodin a minut a kde se budou odehrávat. Každý hráč má vzadu připevněný ručník, což znamená něco jako život. Mezi koncerty je úkolem ochránit si vlastní život a zároveň okrást ostatní o jejich život. Pokud hráč někomu vytrhne jeho ručník, tak mu ho hned vrátí, ale dostane za to vstupenku na další koncert. Hráč bez vstupenky nesmí do dalšího koncertu nic aktivně podnikat. V okolí se prochází Garp se svou ochrankou. Ochranky se také snaží ukrást hráčům vstupenky. Po- kud se ale hráči dostanou až ke Garpovi, dostanou od něj podpis, což je taky trofej. Na koncertě se Garp postaví na jednom místě, hází si pingpongovým míčkem a vzývá všechny, ať jdou za ním. Pokud se někdo dostane přes ochranku, tak dostane tento míček. Ukořistěné trofeje už nikdo nikomu nekrade, kradou se pouze vstupenky na bezprostředně následující koncert. Za míček je nejvíc bodů, pak za podpis a nejméně za vstupenky. Hráči se musejí skrývat, nenápadně se dostat až ke Garpovi, navzájem se chránit nebo naopak útočit.
6. Hlas z nebe
Typ hry: noční
Počet hráčů: jednotlivci
Trvání hry: 60 min.
Místo hry: les
Pomůcky: poklad, lano, budík

Kdo vložil:

Barták
Popis: V lese na nějakém místě, které není velmi složité najít, umístíme poklad (co největší, aby bylo vidět, když ho někdo nese). Území, na kterém se poklad nachází, ohradíme lanem. Hráčům řekneme, že překročit lano a vzít poklad mohou jen, až dostanou znamení z nebes. Při odchodu z tábora přidělíme každému hráči jedno trojciferné číslo, řekneme mu ho a připneme mu papír s tímto číslem na záda. Když někdo přečte a vykřikne číslo jiného hráče, je odhalený hráč vyřazen z další hry. Vhodný formát papíru s číslem je A4. Číslo musí být velké a výrazné, ve tmě je to i tak těžko vidět. Hráči po nějakém čase najdou místo s pokladem, čekají na znamení a při tom se vzájemně vyřazují. Ještě před začátkem hry zavěsí vedoucí na strom budík a nastaví ho, aby zazvonil asi čtvrt hodiny po pravděpodobném příchodu hráčů. Po zazvonění budíku (zvuk, který se dá za normálních okolností v lese očekávat jen velmi těžko) mají hráči právo vzít poklad a odnést ho do tábora. Vyřazování však pokračuje. Když je vyřazen hráč nesoucí poklad, musí ho okamžitě položit na zem. Vyhrává ten, komu se podaří donést poklad do tábora. Hra může být soutěží jednotlivců i družin. Ve druhém případě je větší možnost spolupráce, je ale složitější někoho připravit o poklad.
7. Hledání budíku
Typ hry: noční
Počet hráčů: dohromady
Trvání hry: volitelná
Místo hry: terén
Pomůcky: budík

Kdo vložil:

Sugar
Popis: U hodinek se nastaví budík na nějaký čas v noci. Tento čas se dětem řekne. Pod hodinky se dá víčko s korálky. Kdo se v noci vzbudí a najde pípající hodinky, může si jeden korálek vzít. Nesmí ale nikomu říct, kde se hodinky nacházejí. Hodinky samy přestanou po čase pípat a tak je na hledání poměrně málo času. Po skončení pípání vedoucí hodinky i korálky odnese. Ráno se korálky vymění za body.
8. Hon na značky v noci
Typ hry: noční
Počet hráčů: jednotlivci 12-14
Trvání hry: 30 min
Místo hry: les
Pomůcky: bílé čtverce

Kdo vložil:

raywoman
Popis: - Ve dne se rozmístí někde bílé čtverce a děti si poznamenají (jedno kam, jedno jak, jedno čím) jejich umístění. Za tmy je pak podle svých poznámek jdou hledat. - Rozmístím čtverce tajně a pak dám dětem svůj náčrtek, aby je dle něj našly.
9. Kradači a kradeníci
Typ hry: noční
Počet hráčů: jednotlivci
Trvání hry: 90 mm
Místo hry: členitý terén
Pomůcky: baterky, cedulky s čísly, nuggety

Kdo vložil:

Penny
Popis: Hráče rozdělíme do dvou družstev-na kradače a kradeníky. Všichni mají baterky a na zádech trojmístné číslo. Jsou vypuštěni do lesa a jejich úkolem je najít hromadu nuggetů a po jednom je odnosit na místo, které si sami označí. Protihráči je mohou zajmout přečtením jejich čísla, vedoucí pak zajatce na určeném místě hlídá 2 minuty, poté mu vymění číslo a vypustí ho zpět do hry. Vítězí ten, kdo za hodinu odnese víc nuggetů.
10. Krvavý prst
Typ hry: noční
Počet hráčů: jednotlivci
Trvání hry: 5 min
Místo hry: les
Pomůcky: 3 svíčky, baterka

Kdo vložil:

Zeke
Popis: V prostoru zvolíme 3 body tvořící rovnostranný trojúhelník (doporučená geometrie: euklidovská) a do těchto bodů umístíme 3 svíčky a zahájíme vhodnou reakci (anihilace se nedoporučuje) mezi knotem, voskem a okolním kyslíkem. Do daného trojúhelníku umístíme subjekt K, nazývaný "krvavý prst", reprezentovaný vedoucím s vhodným zdrojem fotonů a prstem položeným přes sklíčko, takže zdroj nezáří a prst vypadá krvavě. Hráči startují ze startovního místa S a jejich úkolem je zhatit reakci svíčky a kyslíku. Subjekt S může občas (když zaznamená zvýšený výskyt akustických vln) prst na daný časový interval t oddělat, čímž uvolní dráhu příslušným fotonům, díky nimž pak může prostřednictvím zrakového orgánu nabýt podrobněj ších informací o rozmístění hráčů v daném sektoru hrací plochy. Poté co subjekt projde databázi hráčů a identifikuje ty, o kterých právě nabyl ony podrobnější informace, vydá patřičný pokyn svému hlasovému ústrojí čímž hráčům oznámí, že byli identifikováni a daní hráči se musí vrátit na pozici S, načež mohou vyrazit znovu. Pokud k identifikaci nedojde, hlasové orgány zůstávají v klidu. Pakliže se podaří některému hráči přerušit patřičné interakce mezi svíčkou a okolním kyslíkem, aniž by byl předešle identifikován, může tento hráč inkrementovat počet svých bodů. Pokud počet interagujících svíček již není přirozený, dochází k neslavnostnímu ukončení hry, nastává substituce krvavého prstu, návrat hráčů na startovní pozici a nová hra. Přiměřeně opakujeme. Vyhrává hráč jehož počet bodů tvoří globální maximum na množině počtu bodů daných hráčů. Během hry by hráči neměli dávat průchod svým emocím a nadávat krvavému prstu, že švindluje a uvolňuje moc fotonů, ačkoli je to většinou pravda. Pokud počet hráčů značně převyšuje schopnosti krvavého prsta, můžeme mu dodat pomocníky. Pokud počet hráčů značně nedosahuje schopností krvavého prsta, necháme hráče jeho schopnosti uměle snížit.


Všechna práva vyhrazena. © 2006-2014 www.kam-na-vylet.cz
TOPlist