Kam na výlet, Vaše turistické tipy na výlet

    
    
Dnes je Pondělí 10. srpna 2020 svátek slaví Vavřinec, zítra Zuzana
Masarykova věž
Jiráskova chata
osada Jizerka
lanovka na ČH

Reklama



Přihlášení
jméno:
heslo:

>> registrace <<

zapomněli jste heslo?

Náhodný obrázek


Zámek Potštejn
typ: Zámek
okres: Rychnov nad Kněžnou



osada Jizerka
typ: Osada
okres: Jablonec nad Nisou



Karlova Koruna
typ: Zámek
okres: Hradec Králové



Dobruška
typ: Město
okres: Rychnov nad Kněžnou



Valdštejnská zahrada
typ: Zahrada
okres: Hlavní město Praha





Táborové hry

 běhací (101)  do vlaku (1)  biologická (13) 
 stolní (33)  házení kamínky (26)  bojová (75) 
 házení míčem (120)  házení šipkami (20)  házení vším možným (24) 
 herecká (42)  honička (44)  inteligentní (85) 
 s kuličkami (11)  na plavidlech (18)  na pochodu (41) 
 noční (33)  obratnostní (108)  odhadovací (10) 
 ojedinělá (107)  orientační (44)  papírková (27) 
 poslepu (87)  postřehová (92)  pouťová atrakce (17) 
 praktická (22)  pro pobavení (27)  psycho hra (7) 
 se slovy (54)  smyslová (50)  sportovní (17) 
 taneční (13)  umělecká (29)  úpolová (63) 
 vědomostní (15)  vodní běhání (13)  vodní (59) 
 výlet pro předškoláky (5)  zimní (19)  zimní sportování (11) 
 zručnostní (16) 

Náhodně vybrané hry
1. Kdo dokopne hůlku nejdál?
Typ hry: obratnostní
Počet hráčů: skupina
Trvání hry: do 15 min
Místo hry: hřiště
Pomůcky: hůlky

Kdo vložil:

Iggy
Popis: Hráči jeden po druhém přicházejí na čáru, položí si na nárt zvednuté pravé nohy hůlku a snaží se ji odkopnout co nejdál. Kdo má nejslabší výkon, tomu u čáry zavážou oči a jeho hůlku natočí tak, aby ležela vodorovně s čárou-a hráč má poslepu dojít k hůlce a překročit ji. Jestliže ji mine, začnou ho ostatní vyplácet zauzlovanými šátky a nepřestanou dřív, dokud nedoběhne zpátky za čáru. Teď se trestaný hráč ovšem už smí dívat na cestu.
2. Kdo doskáče nejdál
Typ hry: obratnostní
Počet hráčů: skupiny
Trvání hry: 15 min
Místo hry: písčité hřiště
Pomůcky:

Kdo vložil:

Berby
Popis: Startovní čáru vyryjeme na takovém místě, aby odtud bylo co nejdál ke konci hřiště nebo k rohu. Dvě stejně početná družstva se postaví do zástupu za čáru, první v zástupech se jí dotýkají špičkami. První závodníci pak skočí co nejdál. Druzí v zástupech popojdou a postaví se špičkami k tomu místu, kde je poslední stopa prvního skokana. Poslední stopou může být otisk bližší paty nebo jiné části těla, jestliže skokanpo dopadu přepadl zpátky. Když skočí druzí závodníci, postoupí kupředu třetí a postaví se tak, aby se dotýkali špičkami poslední stopy druhého skokana. Závod tak pokračuje, ažkaždýjednou skočí. Vítězí družstvo, které překoná větší vzdálenost.
3. Kdo najde tyč
Typ hry: obratnostní
Počet hráčů: skupina
Trvání hry: do 10 min
Místo hry: louka
Pomůcky: tyč

Kdo vložil:

Rajče
Popis: Hráči stojí v kruhu čelem dovnitř. Uprostřed kruhu je zabodnuta tyč, vedle ní stojí pořadatel a velí: ?Pozpátku pochodem vchod!" Po 12-20 krocích: ?Čelem vzad!" Kdo tyč první uchopí, aniž by se po ní ohlížel, získává bod.
4. Kdo proběhne?
Typ hry: obratnostní
Počet hráčů: jednotlivci
Trvání hry: 5 min
Místo hry: louka
Pomůcky: hrnek a voda

Kdo vložil:

Big Ben
Popis: Jeden hráč nabere vodu do hrnku, načežji prudkým kolmým pohybem vzhůru "vylije do výšky". Utvoří se vodní sloup a trvá 2-3 vteřiny, než voda dopadne k zemi. Kdo dokáže proběhnout pod padající vodou, aby ji pod-běhl bez polití?
5. Kdo to dokáže?
Typ hry: obratnostní
Počet hráčů: jednotlivci
Trvání hry: 60 min
Místo hry: les či louka
Pomůcky:

Kdo vložil:

Zach
Popis: V lese nebo na louce vyhledáme překážky, které jsou stupňovitě za sebou. Pokácené stromy, pařezy, keře atd. Hráči se tyto překážky snaží přeskočit (snožmo nebo jednonož), aniž by se jich dotkli. Za každý dotek je trestný bod. Vyhrává ten, kdo má kratší čas a méně trestných bodů.
6. Knoflíkový souboj
Typ hry: obratnostní
Počet hráčů: dvě skupiny
Trvání hry: 15 min
Místo hry: na stole
Pomůcky: knoflíky

Kdo vložil:

Hoffa
Popis: Vezměte 10 tmavých knoflíků a postavte je do řady na užším konci desky stolu. Soupeř rozestaví 10 světlých knoflíků na opačné straně stolu. Pak střídavě cvrnkejte do kteréhokoli ze svých knoflíků a snažte se srazit soupeřovy knoflíky ze stolu dolů. Knoflík, který spadne, je zajat. Cvrnknutý nebo odražený knoflík zůstane ležet vždy tam, kde se zastavil. V boji zvítězí ta strana, která zajme všechny nepřátele.
7. Kočky na plotě
Typ hry: obratnostní
Počet hráčů: dvojice
Trvání hry: 5 min na dvojici
Místo hry: kdekoli
Pomůcky: židle, trámek

Kdo vložil:

Marísek
Popis: Trámek silný 5x10 cm a 180 až 240 cm dlouhý položte širší stranou vzhůru tak, aby oba konce spočívaly na židli. Kočky dva soupeři se k sobě blíží po trámku z protilehlých směrů. Levou ruku mají za zády a útočí pravou mohou plesknout protivníka jen do pravé paže, od ruky až po rameno. Oba se snaží shodit soupeře dolů do uličky. Vítězí ten, kdo vyhraje aspoň dvě ze tři kol. údery do hlavy nebo do těla jsou zakázány. Je-li souboj dlouho nerozhodný, rozhodčí může zvolat: "Do sebe!" Kočky se chytnou za pravé ruce a brzy je o výsledku rozhodnuto jedna nebo obě spadnou dolů do uličky. Někdy na sebe soupeři pro změnu útočí poduškami.
8. Kupec
Typ hry: obratnostní
Počet hráčů: jednotlivci
Trvání hry: 5 min
Místo hry: překážková dráha
Pomůcky: ?peníze"

Kdo vložil:

Hedo
Popis: Hráč dostane plnou hrst peněz. S nimi musí projít určitou trasu (přes klády a potok, se skákáním a podlézáním). Na konci čeká kupec, který za přinesené peníze něco hráči prodá.
9. K noh a L nohou
Typ hry: obratnostní
Počet hráčů: 4xN
Trvání hry: 3 min
Místo hry: trávník
Pomůcky:

Kdo vložil:

Svoboda
Popis: Označí se dvěma čarami oblast asi 5 metrů široká (aspoň tolik, aby ji nebylo možno přeskočit). Hráči rozděleni do N družstev dostanou následující úkol: dostat se z jednoho okraje na druhý tak, aby se všichni dohromady nedotkli země na daném území více než K nohama a L rukama-takže se budou muset nějak spojit do složitého monstra, aby to splnili. Bod získává to družstvo, které se nejrychleji domluví a bude v cíli nejdřív. Možné úkoly jsou: 8 rukou, 4ruky a 3 nohy,... Další variantou je hra, při níž mají hráči dostat co nejdál od dané čáry někoho ze svého družstva tak, aby na zemi nebylo více než M šlápot-budou muset chodit v řetězu vzájemně po svých nohách. "Vyhraje družstvo, které se dostane nejdál.
10. Laso
Typ hry: obratnostní
Počet hráčů: jednotlivci
Trvání hry: 40 min
Místo hry: u stolu
Pomůcky: laso, ovoce

Kdo vložil:

shikaka
Popis: Na stůl položíme několik druhů ovoce: pomeranč, jablko, kokosový ořech, ananas, hrušku apod. Jeden hráč po druhém hází malým lasem a snaží se jím ovoce zachytit a přitáhnout k sobě. Ovoce můžeme podle velikosti obodovat a podle toho hráče hodnotit. Největší ovoce bude mít nejméně bodů.


Všechna práva vyhrazena. © 2006-2014 www.kam-na-vylet.cz
Tipy pro Vás : Webkamery a televize |
TOPlist