Kam na výlet, Vaše turistické tipy na výlet

    
    
Dnes je Úterý 21. května 2019 svátek slaví Monika, zítra Emil
Miletín
Broum. stěny
Janův Hrádek
Rtyně

Reklama



Přihlášení
jméno:
heslo:

>> registrace <<

zapomněli jste heslo?

Náhodný obrázek


Mlýn ve Štípě
typ: Mlýn
okres: Zlín



Les Království
typ: Přehrada
okres: Trutnov



Karasín
typ: Rozhledna
okres: Žďár nad Sázavou



Krkavčí kameny - Falkenstein
typ: Kámen
okres: Česká Lípa



Toulovcova
typ: Rozhledna
okres: Chrudim





Táborové hry

 běhací (101)  do vlaku (1)  biologická (13) 
 stolní (33)  házení kamínky (26)  bojová (75) 
 házení míčem (120)  házení šipkami (20)  házení vším možným (24) 
 herecká (42)  honička (44)  inteligentní (85) 
 s kuličkami (11)  na plavidlech (18)  na pochodu (41) 
 noční (33)  obratnostní (108)  odhadovací (10) 
 ojedinělá (107)  orientační (44)  papírková (27) 
 poslepu (87)  postřehová (92)  pouťová atrakce (17) 
 praktická (22)  pro pobavení (27)  psycho hra (7) 
 se slovy (54)  smyslová (50)  sportovní (17) 
 taneční (13)  umělecká (29)  úpolová (63) 
 vědomostní (15)  vodní běhání (13)  vodní (59) 
 výlet pro předškoláky (5)  zimní (19)  zimní sportování (11) 
 zručnostní (16) 

Náhodně vybrané hry
1. A proč?
Typ hry: inteligentní
Počet hráčů: dohromady
Trvání hry: podle psychické odolnosti hráčů
Místo hry: kdekoli
Pomůcky:

Kdo vložil:

Hoffa
Popis: ?A proč?" To jsou otázky, jež klade hráč, který byl na začátku hry vybrán a odeslán z doslechu. Ostatní se zatím dohodli na určitém předmětu. Po návratu se snaží hráč určit otázkami tento předmět. Každý odpovídá naprosto volně, podle své fantazie. Dejme tomu, že utaj ená věc je deštník. ?Co ti to připomíná?" ptá se tázající. ?Hřiba," zní odpověď. ?A proč?" ptá se dál. ?Protože to má také takový klobouk," zní odpověď. ?A proč?" ?Protože se také zavírá a otevírá." Hra takto pokračuje. Každý zhráčůjmenuje něco, co podle jeho představy má nějakou společnou vlastnost s myšleným předmětem. Ten, u koho hádající utajenou věc uhodne, jde hádat.
2. Absolutní nepořádek
Typ hry: inteligentní
Počet hráčů: dvě skupiny
Trvání hry: do 20 min
Místo hry: kdekoli
Pomůcky:

Kdo vložil:

Patricia
Popis: Soutěžící rozdělení do dvou družstev dostanou písmena s přibližně stejnou četností (např. jedno družstvo K, druhé L). Mají za úkol v daném časovém limitu (např. 5 minut) přinést na určené místo co nejvíce předmětů, začínajících příslušnými písmeny; do soutěže se berou jen ty předměty, které jsou v okamžiku vypršení limitu na místě. Potom zástupci družstev střídavě představují-ukazují - přinesené věci. Prohrává družstvo, které nedokáže do 15 vteřin představit další předmět od svého písmena.
3. Advokát
Typ hry: inteligentní
Počet hráčů: dohromady
Trvání hry: 40 min
Místo hry: kdekoli
Pomůcky:

Kdo vložil:

Denisa
Popis: Hráči sedí kolem stolu nebo v kruhu. Vedoucí hry klade jednotlivým hráčům otázky, avšak odpovídají na ně sousedi po pravici. Ten, kdo třikrát správně odpoví, je vyhlášen za advokáta.
4. Aforismy
Typ hry: inteligentní
Počet hráčů: skupiny, jednotlivci
Trvání hry: 30 min
Místo hry: kdekoli
Pomůcky:

Kdo vložil:

Svoboda
Popis: Vedoucí přečte začátek nějakého aforismu. Děti pak mají 3^4 minuty na to, aby jej doplnili. Napsané aforismy se posbírají, přečtou a vyhodnotí se nejlepší. Celý postup se pak opakuje. Př. Zivotjejakokolotoč. ŽivotjejakoBible. Láska je jako babiččiny brýle. Láska je jako létající talíř.
5. Alibi
Typ hry: inteligentní
Počet hráčů: skupina a jeden
Trvání hry: 45 min
Místo hry: kdekoli
Pomůcky:

Kdo vložil:

Zeke
Popis: Jeden z účastníků hraje obžalovaného, ostatní jsou porotci. Pravidla výslechu jsou však obrácena: obžalovaný se ptá jednoho porotce za druhým: co jsem provedl, kdy, v kolik hodin, jak, čím, proč, kdy jsem byl zatčen atd. Porotci vědí vše, musí na každou otázku jasně, zřetelně a rychle odpovědět. Odpovědi mohou být zcela nepravdivé (odehrává se v 18 století, obžalovaný může být pětinásobným vrahem), nesmí se však křížit. Řekne-li např. jeden porotce obžalovanému, že je mu 30 let a druhý, že se narodil v roce 1900, nesmí už žádný porotce odpovědět obžalovanému na otázku kolikátého je dnes, třeba 1.9.1972, nebo 3.8.1945. To už by bylo alibi pro obžalovaného. V roce 1930 nemohli obžalovaného zatknout příslušníci VB, o tom, že se po něm pátrá, se nemohl nic dovědět, z televize atd. Jestliže do 15 minut nezíská obžalovaný alibi, je zločincem.
6. Ano i ne
Typ hry: inteligentní
Počet hráčů: dohromady
Trvání hry: 15 min
Místo hry: kdekoli
Pomůcky:

Kdo vložil:

Big Ben
Popis: Hádač odejde z doslechu a družina si vybere nějakou věc. Pak zavolá hádače zpátky. Hádač může klást jakékoli otázky, na něž lze odpovědět slovy ?ano" nebo ?ne" Každému smí položit jen jednu otázku a počet otázek je omezeny obvykle na 10 až 15 podle toho, jak je hádač bystrý, a podle toho, jak je vybraná věc obtížná. Hádač zpravidla začíná takovými otázkami, aby zjistily zda vybraná věc patří do říše živočišné, rostlinné nebo nerostné. Potom klade postupně takové otázky, které co nejrychleji vylučuji další a další možnosti, až dojde k vybrané věci.
7. Asociace I.
Typ hry: inteligentní
Počet hráčů: dvojice
Trvání hry: do 30 min
Místo hry: kdekoli
Pomůcky: papírky, tužky, osudí (čepice, klo-

Kdo vložil:

Iggy
Popis: Hráči se rozdělí do dvojic. Vždy jeden hráč z dvojice napíše na papírek jakékoliv podstatné jméno v 1. pádě, papírek složí a dá do osudí. Zvolené podstatné jméno nikomu nesděluje! Poté opět první hráči (ti, kteří psali) začnou postupně vytahovat zpátky po 1 lístku z osudí. Vždy když si hráč vytáhne lístek, má maximálně 1 minutu na rozmyšlenou a pak musí vytažené podstatné jméno druhému členu své dvojice jedním slovem popsat tak, aby druhý hráč dané slovo správně určil. Pokud se jim to nepovede, předává lístek další dvojici a nezískává žádný bod. Pokud jeho spoluhráč slovo uhádne, získává dvojice plný počet bodů-stejný, jako je dvojic. Po předání lístku další dvojici se získatelný počet bodů u každé dvojice vždy o 1 snižuje.
8. Asociace II.
Typ hry: inteligentní
Počet hráčů: dvojice
Trvání hry: 30 min
Místo hry: kdekoli
Pomůcky:

Kdo vložil:

Jack
Popis: Hráči se rozdělí do dvojic a utvoří dvě řady sedící čelem k sobě. Jedné řadě hráčů se pošeptá nějaké slovo. Druhá řada pak musí ono slovo uhádnout. Hráči v první řadě se střídají a postupně říkají svému naproti sedícímu kolegovi z dvojice jediné slovo, které s hledaným něj ak souvisí. (Nesmí říci slovo o stejném slovním základu.) Pakliže kolega hledané slovo neuhádne, je na řadě další dvojice. Vítězí ta dvojice, jejíž druhý hráč přijde na hledané slovo nejrychleji.
9. Barvy
Typ hry: inteligentní
Počet hráčů: dohromady
Trvání hry: 50 min
Místo hry: kdekoli
Pomůcky:

Kdo vložil:

Iggy
Popis: Jeden hráč řekne jakoukoliv barvu a na někoho ukáže. Ten musí jmenovat předmět, pro který je jmenovaná barva typická a zároveň musí říct další barvu a ukázat na dalšího hráče. Kdo se dlouho rozmýšlí nebo jmenuje nevhodný předmět, či se opakuje vypadává ze hry nebo ztrácí bod.
10. Blázinec
Typ hry: inteligentní
Počet hráčů: dohromady
Trvání hry: do 60 min
Místo hry: kdekoli
Pomůcky:

Kdo vložil:

Marty
Popis: Hráči sedí v kruhu. Vybere se jedna oběť a pošle se z doslechu. Ostatní si domluví systém, jakým budou odpovídat (posunuté o 1 nebo více hráčů, končí-li věta na souhlásku-ano, když na samohlásku-ne, atd..). Vybraný hráč se potom pozve doprostřed kruhu. Vysvětlíme mu, že se ocitl uprostřed lidí, kteří z neznámého důvodu odpovídají zcela zmateně. Na něm pak je určit, zdali se zbláznili a on je s nimi v blázinci, nebo zda je v jejich odpovědích nějaký systém a tento systém odhalit. Středový hráč se může ptát na cokoliv. Pokud neuhádne systém do 30 minut, můžeme mu nějak napovědět. Hru je vhodné provozovat s hráči, kteří ji neznají.


Všechna práva vyhrazena. © 2006-2014 www.kam-na-vylet.cz
Tipy pro Vás : Webkamery a televize |
TOPlist